همشهری آنلاین: رقابت‌های تنیس روی میز دسته برتر بزرگسالان مردان کشور پس از دو روز رقابت میان ۱۱ بازیکن، با قهرمانی نیما عالمیان و انتخاب ۸ بازیکن برتر برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز به پایان رسید.

Nima Alamyan

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در پایان این مسابقات نیما عالمیان با 9 پیروزی و 1 شکست مقابل عارف احمدی فر و کسب 19 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

محمدرضا اخلاق‌پسند با 18 امتیاز، مهران احدی با 17 امتیاز و میدیا لطف‌الله‌نسبی با 16 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند، ضمن این که افشین نوروزی با 16 امتیاز، محمد اصل‌مند با 15 امتیاز، پوریا عمرانی با 15 امتیاز و محمد برقدانی با 13 امتیاز رده‌های پنجم تا هشتم را به خود اختصاص دادند و ضمن ماندن در دسته برتر، جواز شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی در راه مسابقات جهانی مالزی را به دست آوردند.

گفتنی است در پایان این بازی‌ها عارف احمدی‌فر با 13 امتیاز، واحد مالمیری با 12 امتیاز و احمدرضا عبادی‌پور با 11 امتیاز در رده‌های نهم تا یازدهم ایستادند و به دسته اول سقوط کردند.

نکته مهم این مسابقات غیبت نوشاد عالمیان به دلیل مصدومیت بود. همین مسئله باعث شد تا تکلیف این ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان در دسته برتر و حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی به کمیته فنی کشیده شود.

 

کد خبر 314131

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha